کواچیچ: اینتر همیشه در قلب من خواهد بود؛ مودریچ منتظر من است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کواچیچ: اینتر همیشه در قلب من خواهد بود؛ مودریچ منتظر من است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کواچیچ: اینتر همیشه در قلب من خواهد بود؛ مودریچ منتظر من است

متئو کواچیچ بعد از انتقال رسمی به رئال مادرید با هواداران اینتر خداحافظی کرد.

طـرفداری- این هافبک ملی پوش کروات با مبلغ 30 میلیون یورو به اضافه پاداش های متغییر راهی سانتیاگو برنابئو شد. کواچیچ در مصاحبه با Inter Channel گفت:

باید از همه هواداران، باشگاه و تیم که به من کمک کردند، تشکر کنم. حالا نمی دانم که چه بگویم. از یک طرف ناراحت هستم، اما از طرفی هم بسیار خوشحالم چرا که بازی در رئال مادرید فرصت فوق العااده ای است. از همه کسانی که در طول این سال ها به من عشق و محبت ورزیدند تشکر می کنم. شادترین لحظه هنگام امضای قراردادم با اینتر بود، چون وقتی که تیمی مثل اینتر در آن سن و سال جوانی به شما اعتماد می کند، مهم است.

روز های سختی بودند، اما اینتر همیشه در قلب من خواهد بود. من از انتقال به رئال مادرید خوشحالم. این درست است که دیان استانکوویچ را ترک می کنم، اما لوکا مودریچ منتظر است و امیدوارم که همراه با هم کار های بزرگی انجام دهیم. من برای اینتر آرزوی فصلی فوق العاده دارم. همه شما را می بوسم و دوستتان دارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | 9:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.